läget

Dagarna bara rullar iväg och jag har väl fullt upp skulle jag kunna påstå, skolarbeten börjar komma, jag arbetar varje helg och försöker umgås så mycket som möjligt med min numera kallade pojkvänn samt alla mina vänner, går på bio besök, går på staden tränar plockar svamp i fjällen och har panik över projektarbetet. Ångesten över att jag fyllt 18 år och inte börjat med körkortet har också kommit. Besökt krogen har jag också gjort med fyra rara pojkar sen har inte mycket annat hänt i mitt liv. 
Just nu ska jag ta på mig träningskläderna för att ta mig till gymmet, har legat på latsidan då jag legat med feber ett par dagar och haft en förkylning som hållt i sig ett tag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0