den sista augusti

Hej på er datorsittare.

Jag har idag besökt gymmet efter timmar dagar veckor och månaders vilan där ifrån, så hemskt är det faktiskt.. Men det var trotts allt skönt idag.
Jag har redan fått en svenska läxa och mitt schema är rätt soft. Imorgon har jag spanska och jag avskyr spanska, den nu. Adios amigo.

13:25

Jag lever, men har inget att skriva. Idag är det dåligt väder och snart kommer min faster hit, jag är hungrig och på tisdag börjar skolan. Ja ungefär det har jag att säga.

min dag

Idag fyller jag nog den onödigaste åldern av alla, 17 sjutton år i staden he he.
Just nu ligger jag i sängen och pappa kom precis upp med frukost på sängen och ett paket.
Senare ikväll kommer min släkt så jag ska väl hoppa in i duschen och sånt där.

vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

sånt där

idag har jag färgat både håret och ögonbrynen, jag är nöjd.
Nu ska jag till ås på middag med ida tobias och sara, det blir fint.

från göteborgs affärer

Rosa skjortan,randiga linnet och kragtröjan är dock frälsingsarmens kap.

kids on the run

Igår hade jag en såndär bra dag då man ska ha med kameran, och självklart var det en sån dag jag glömde kameran.
Jag åkte i alla fall till ås där Ida och Andreas var och efter det kom Tobias Kirre och Joacim. Vi åkte runt i Joacims bil kollade på Andreas korpen match och satt och prata fram till det ljusna ute.

p.s

Glömde nämna att det var jävligt nice att sitta mittemot Melissa Horn på spårvagnen!, hon hade även en väldigt snygg grabb med sig.

hej.

Hej på er!. Nu är jag hemma efter en grym resa! dagarna har spenderas på stan åt shopping och nätterna åt dansande på svartklubbar hehe. Lite sömn och sliten har man varit men det har det var värt!. Istället för att skriva i detalj får ni en bild bomb, jag tog dock väldigt lite bilder under resan.

Två taggade brudar på tågets början, jag kan ju säga att efter 12 timmars resa var vi inte lika pepp!.

Vi startade dagarna med världens godaste frukost!, oroa er inte heller för pillret som ligger där det är till min mjölkmage hehe

Det var varmt och soligt så vi sminka oss på balkongen

Chatrolette var väldigt roligt när man hade en påse på sig

'

Vi åkte spårvagn åt och hade det grymt på stan

Hade det roligt totts att vi var badlösa utanför wow

Finna lucher och middagar hade vi gott om men mcdonalds fick bli våran lunch en dag

I skogen hitta vi snygga DJ:s eldsläggor och massa fina människor

Vi satt oss på fröken olsson, som var ett jätte fint matställe!, rekomenderas verkligen!

Sista dagen tog vi turistbåten "paddan" ut i havet, ni ser dock den fina sidan!, efter ett tag börja det spöregna och där satt vi med sommarkläder mitt i havet i 30 minuter

Göteborgs specialiteten var flugbullar, gott va? det verkligen kryllade av dom

Här tvingade jag märta att le, trotts att vi skulle ta tåget hem!, men ja vi kanske åkte rätt dag, det blev ju översvämning där på natten.

20:55

Ni är en del men ni är väldigtväldigt tråkiga, så tråkiga så allt blir tråkigt. Eftersom jag inte vet vad ni vill se och läsa så vet jag inte hur jag ska göra, så om ni vågar får ju den som vill säga till mig vad ni vill ha här på sidan.

Jag har precis kommit hem från Jonna, vi har kollat på harry potter och gått på stan och shoppat på frälsnings armen, en full självplockad ica kasse för femtio kroner är inte illa det dessutom dela vi påse så 25 kronor var.

Igår var jag på IKEA i sundsvall med familjen, jag trodde jag skulle få en ny madrass men så blev det inte, de blev istället en massa små saker och en laptop kudde till mig.
Nu måste jag sätta igång med packingen, imorgon går mitt och Märtas tåg till Göteborg.

22:32

Efter en hel dag med att ha suttit i en båt och fiskat ( denna gång kom vi i alla fall i land med massa stora fiskar) grillat korv och pinnspett matat kossor plockat sallad och potatis och lekt med tre hundar är man rätt sliten!. Nu ska jag ta mig en dusch för att sedan sova.

fikax2

Jag ska sluta med usla mobilkamera bilder förlåt!!.

Idag har jag i alla fall fikat dubbla gånger med Märta, planerat packing och peppat för Göteborgs resan. Imorgon åker jag bort till morbror och lever skogsliv i en dag.

20:05

en titt på några plagg som jag införskaffa mig för länge sen, jag har liksom glömt att visa dom!. De finfina solglasögorna ligger dock i tusen bitar någon stans på yrans gator..

yesterday

Igår åkte jag ut på rödön och fikade. Stället var helt otroligt! jag tog dock en äcklig blåbärscheaskake, varför ska jag alltid välja fel?. Hur som helst var det mitt på landet och på övervåningen såldes de massa fina kläder skor och smycken.

ghost town

Det jag ville säga var att jag har precis lyckas göra en såndär fin fläta på huvudet med mitt korta hår och att jag fått nya skiss pennor av pappa därmed är jag snart klar med min brors tatuering jag håller på mig, åh jag vill också ha en tattuering. Inte nog med det idag fick jag nya fjädrar också så jag har gjort ett fjäder örhänge det syns lite på bilden he he.
Nu ska jag sova men först! gå in och lyssna på first at kit! dom är så duktiga.

shoe love

Åh jag är så kär!, denna sko skulle jag nästan kunna dö för att bära!

beautiful

Världens finaste dag!
Jag åkte med min mor och far och besökte min farmor och farfars grav som liggen en bit bort från stan. Vi tog med oss fiske spön och fika samtidigt men kom dock inte hem med någon fisk. Några kilos blåbär kom jag dock hem med åhh vad gott! jag älskar blåbär!.

mycket chillande

Min röst börjar med små steg blomma ut igen och mina ben börjar kunna gå mer och mer, jag känner mig som en nyfödd människa. Aldrig någonsin har det hänt så mycket i mitt liv på tre dagar som dessa. Det har vart bedrövligt och fantastiskt. Jag är mest besviken på rebecca och fiona som inte alls var lika go på scen som jag hade fått för mig och jag är mer kär än innan i Armand som var så fantastisk. Jag har fått prata i micken och jag har fått en artist att fråga efter mitt nummer, jag har fått blåsor på hela fötterna och så mycket mycket mer. Det var kanske bra att jag gick och köpte mig den där biljetten trotts allt.
Inte nog med allt detta nu gick jag in på armands fan sida på facebook där sökte han efter mig och mina bilder, oj oj oj!