en lördag

Hej på er!
Jag har kommit hem för länge sen men har haft fullt upp med träning och massa skolarbeten. Min resa i Barcelona var helt fantastisk och såå mycket bättre än vad jag hade trott! trotts att det gick magsjuka bland oss alla elever där även jag fick en smäll av det så var allt så himla bra. Vi fick träffa trevliga spanskor och besöka en massa historiska platsen samtidigt som vi hade fritid nästan hela tiden och fick ligga och sola på stranden flera dagar. Åhh gud vad jag vill tillbaka nu! all färg har redan försvunnit också.. Barcelona var verkligen helt fantastiskt och jag rekommenderar verkligen det som resemål om ni vill ha bra shopping sola på fina stränder och ha en massa kul.. Stadens minus är dock maten, herregud jag har aldrig varit med om värre mat! trots att vi åt på resturang i 10 dagar var inte ett ända ställe nog bra för summan det kostade, det dök tex upp skalbaggar i sallader m.m och det gick inte fort.. Frukostarna är inte heller det bästa! en frukost i spanien är en fet bulle typ och lunchen va en macka eller en äcklig fisk med chips, ja riktiga chips och inget mer! herregud. Tur att vi gick hela dagarna.
Jag ska försöka lägga ut en del av bilderna från resan här nu när jag ändå bara sitter hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0