.............................

Idag är en sån där dag då jag borde plugga och göra massa vettiga saker, en dag då jag mår dåligt över att jag inte orkar göra någonting, jag orkar verkligen inte.. Jag mår dåligt över att det är så mycket jag vill ha som jag inte har och som jag verkligen inte har pengar till. Tänk er om jag fick i mig hand en kompaktsystemkamera med ett bra objektiv, en fin iphone och lite stålar till sommaren. Jag måste skaffa mig ett jobb, usch ett jobb jag mår dåligt av bara tanken!, jag som inte ens orkar läsa boken vi skulle läsa på svenskan. Åh ne tänk att vinna på trisslott eller nått gud vad behövligt!. Tänk om livet kunde vara lite lättare och jag inte behövde göra en mvg uppgift på svenskan för att uppnå till det fina betyget, tänk tänk tänk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0