190112

Inte blev det mycket shopping i Göteborg men en del. Jackan är jag förjävligt less på mig själv för jag kom hem med en förstor storlek och inte finns den här hemma åhh.. Köpte en päls jacka också som jag lämnde tillbaka efter några timmars tänkande. Hår ringarna letade jag i hela Göteborg dom var slut överallt, men när jag åkte till frölunda passa jag på och kolla in där och det fanns 4 stycken kvar så jag köpte två, nu när jag tänker efter var det väl kanske lite onödigt så är det någon som vill ha en kan ni väl höra av er, den är oöppnad och allt. Är det någon som har min jacka i storlek 38 och vill ha en 40 kan ni ju också höra av er ha ha.. åh vad less jag blir på mig själv! inte nog med det idag sprack mitt enda par svarta jeans fan.. Imorgon är jag i alla fall ledig så då behöver jag hur som helst inga byxor oh lovley

Kommentarer
Postat av: nelliee

två frågor. har du kvar hårmojsen och hur mycket vill du ha för den?!?!??!?!?! isf alltså. haha



sen. i något senare inlägg. den där med den supergosiga frukosten i sängen. vart är "bordet" som du har frukosten på? HUR praktiskt som helst ju!!



/jobbigt frågande tjej. HIHIHI

2012-01-25 @ 21:33:36
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0