arton år och alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, det lärt ju ingen ha missat eftersom varenda människa har skrivigt det på facebook och om att de är ensama eller närmare sagt har varje människa sagt "forever alone" jag är också forever alone men har i alla fall firat singel med två fina vänner inte nog med alla hjärtans dag så fyllde även Sanna 18 år, herregud 18 år! vi som spelade fotboll och åkte till ytterhogdal och hängde vid 12 års åldern och nu 18 ne jag är fortfarande 15 i alla fall!.
Som sagt är det alla hjärtans dag och jag är helt ensam alltså verkligen helt ensam, mamma är i en annan stadsdel, pappa lämna mig nyss för att kolla på hockey och Nicklas har flyttat yeeey.
Förutom alla hjärtans dag så har jag haft prov också, det gick sisådär. Men det är mitt egna fel. Nu vet ni det är ju roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0