200212

Idag är det måndag och jag börjar 12, väldigt skönt som jag skriver varje måndag.
Denna måndag har dock inte börjat som jag ville.
Jag har världens ondaste finne som bara skriker "kläm mig kläm mig" men det gör så fruktansvärt ont.
Inte nog med det jag har världens träningsvärk efter att gymmat igår men körde knappt hårt, är så dålig!.
Sen har mamma bakat rabarberpaj vilket är det godaste som finns, varje gång jag öppnar kylskåpet står den där och säger "snälla ät mig jag är så god!!" men jag får inte jag får inte jag får inte. Har gett Melinda något jävla löfte om att vi inte ska äta skit vi får se hur det går ( har redan tagit en liten kant av pajen) hehehe ops.

Kommentarer
Postat av: jonnisen

haha, du är ju rolig du!

2012-02-20 @ 12:58:18
URL: http://jonnahagglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0