jag är aldrig nöjd med något, jag har alltid varit sån.

Jag!. Jag heter Elin och är halft sådär onormal, jag tycker om tomma bussar, sova i bilar, och lockigt hår. Jag vill bli inredare eller något i den stilen när jag blir större och jag vill jobba som volontär någon gång i livet.
Jag tycker om att läsa böcker och sy kläder och är otroligt pedantisk. Jag är svag för huvudtröjor, fina händer och mjuka läppar med ett fint leende. Jag gillar pussar på pannan och hålla hand, mjukt hår och goda lukter, hotell lakan och nybäddade sängar, jag tycker om att måla och rita och också att fota. Musik är något jag tycker om också, det skulle jag vela kunna mer av det enda jag kan är spela tvärflöjt men det kan jag inte komma så långt på!, lars winnerbäck är min favorit för honom kan jag alltid lita på, jag har vart kär en gång i hela mitt liv och det tog slut för precis ett år sedan. Det är jag. Puss

Kommentarer
Postat av: elin

snyggo!

2011-10-18 @ 20:15:22
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE
Postat av: Moa

alltså åh, världens finate elin <3

2011-10-29 @ 19:40:14
URL: http://mmoafridell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0