20:55

Ni är en del men ni är väldigtväldigt tråkiga, så tråkiga så allt blir tråkigt. Eftersom jag inte vet vad ni vill se och läsa så vet jag inte hur jag ska göra, så om ni vågar får ju den som vill säga till mig vad ni vill ha här på sidan.

Jag har precis kommit hem från Jonna, vi har kollat på harry potter och gått på stan och shoppat på frälsnings armen, en full självplockad ica kasse för femtio kroner är inte illa det dessutom dela vi påse så 25 kronor var.

Igår var jag på IKEA i sundsvall med familjen, jag trodde jag skulle få en ny madrass men så blev det inte, de blev istället en massa små saker och en laptop kudde till mig.
Nu måste jag sätta igång med packingen, imorgon går mitt och Märtas tåg till Göteborg.




Kommentarer
Postat av: jonnaaaaaaaaaaa

nämen oj vilken charmig bild

2011-08-12 @ 13:38:59
URL: http://jonnahagglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0