hej.

Hej på er!. Nu är jag hemma efter en grym resa! dagarna har spenderas på stan åt shopping och nätterna åt dansande på svartklubbar hehe. Lite sömn och sliten har man varit men det har det var värt!. Istället för att skriva i detalj får ni en bild bomb, jag tog dock väldigt lite bilder under resan.

Två taggade brudar på tågets början, jag kan ju säga att efter 12 timmars resa var vi inte lika pepp!.

Vi startade dagarna med världens godaste frukost!, oroa er inte heller för pillret som ligger där det är till min mjölkmage hehe

Det var varmt och soligt så vi sminka oss på balkongen

Chatrolette var väldigt roligt när man hade en påse på sig


'




Vi åkte spårvagn åt och hade det grymt på stan



Hade det roligt totts att vi var badlösa utanför wow





Finna lucher och middagar hade vi gott om men mcdonalds fick bli våran lunch en dag





I skogen hitta vi snygga DJ:s eldsläggor och massa fina människor



Vi satt oss på fröken olsson, som var ett jätte fint matställe!, rekomenderas verkligen!







Sista dagen tog vi turistbåten "paddan" ut i havet, ni ser dock den fina sidan!, efter ett tag börja det spöregna och där satt vi med sommarkläder mitt i havet i 30 minuter

Göteborgs specialiteten var flugbullar, gott va? det verkligen kryllade av dom

Här tvingade jag märta att le, trotts att vi skulle ta tåget hem!, men ja vi kanske åkte rätt dag, det blev ju översvämning där på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0