mycket chillande

Min röst börjar med små steg blomma ut igen och mina ben börjar kunna gå mer och mer, jag känner mig som en nyfödd människa. Aldrig någonsin har det hänt så mycket i mitt liv på tre dagar som dessa. Det har vart bedrövligt och fantastiskt. Jag är mest besviken på rebecca och fiona som inte alls var lika go på scen som jag hade fått för mig och jag är mer kär än innan i Armand som var så fantastisk. Jag har fått prata i micken och jag har fått en artist att fråga efter mitt nummer, jag har fått blåsor på hela fötterna och så mycket mycket mer. Det var kanske bra att jag gick och köpte mig den där biljetten trotts allt.
Inte nog med allt detta nu gick jag in på armands fan sida på facebook där sökte han efter mig och mina bilder, oj oj oj!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0