tjugofjärdeseptember

 
Hej från oss, snart lämnar han mig för en vecka i england hur ska detta gå? vi som knappt vart ifrån varandra ett dygn sedan dag ett tillsammans. Jag får ta tag i livet, städa min garderob som behöver en total omvandling och tömning, börjar plugga vilket jag inte alls kommit in i sedan lovet och åter igen träna mer, lite mer sömn skulle faktiskt också sitta fint. Men utifrån allt som lät dåligt nu så är allt super bra, jag jobbade fredag & lördag i helgen och åkte direkt efter till Duved med Isaks familj där vi var till söndag, inne i åre hitta jag en super mysig jacka som ska bli min till i vinter och så har jag laddat upp med världens finaste varmfodrade skor från jobbet, så med andra ord laddar jag upp för en skön vinter redan nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0