030212

Nu bär de av, hela övervåningen är numera min egna. Nicklas lägenhet är nyrenoverad och klar så nu lämnar han mig här som ensamt barn. Jag kommer nu slippa va gnällsyrran som går och lägger sig elva på kvällarna och ber honom sänka tusentals gånger, jag kommer inte ha någon att tävla med om vem som kommer snabbast till maten och få den bästa platsen vid bordet, jag kommer inte ha någon att skylla på och inte höra någon stå och sjunga i duschen. Men äntligen får jag heeeela garderoben för mig själv wiho nu kan jag köpa ännu mer kläder!. Nu ska jag hjälpa att packa.

Kommentarer
Postat av: nellie

Jadu... Slutar förjävligt sent varje dag, men har lite håltimmar. haha...

Ska du byta till badet? Funderar på att byta därifrån... Haha. VelarN! Ne, men jag har badat 3-4 gånger sen i augusti, känns lite onödigt typ. =)

2012-02-03 @ 18:07:55
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0