tjugo år!

Idag fyller världens bästa storebror år!. Min bror är en sånn bror som är världens mest beskyddande, han skulle göra vad som helst om någon gjorde mig illa och han hatar när sina vänner pratar gott om mig. Han och jag har lika cphumor och förstår oss på varandra hela tiden.
Han är lätt att prata med och han förstår alltid hur man känner. Vi har det ju dock inte alltid lika bra, han är världens sov monster och tar sig aldrig ur sängen, jag går upp direkt!, han plockar aldrig undan efter sig, jag städar hela tiden, han har haft det jätte lätt i skolan, jag har haft det jätte svårt i skolan. Han är super social mot nya människor och jag är lite tillbaka dragen. Men han är i alla fall världens bästa och är numera inte tonåring. Grattis Nicklas!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0