Hej

Jag har hemma matte prov, det betyder att man måste vara enormt noga med det man skriver, alltså jobbigt, det ska vara klart på fredag
Jag har en stor svenska uppgift som ska vara klar på fredag.
Jag har en geografi redovisning som jag ska ha imorgon.
Jag ska ha svarat på en hel drös med frågor till pedagogik lektionen imorgon
Jag ska ha skrivigt om två konstverk till estetiska på fredag
och slutligen har jag en konser jag ska gå på imorgon för att sedan skriva om den.
Vet inte varför jag klagar vill liksom bara egentligen få ur mig att just nu är mitt liv ganska långt ner på marken och jag vet inte hur länge till jag kan bära på allt detta. Nu återgår jag till geografin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0