mitt 2011

Åkte till Skåne på mitt kusinbarns dop, Ebba som hon heter grät helahela dopet
Efter skåne åkte jag och pappa över till Köpenhamn, där var det hur fint som helst fanns mycket bra shopping snälla människor och det var väldigt fint. Som ni ser hade jag även lugg såg ganska stel ut och va väldigt blek hade i alla fall på mig ett par byxor som inte kommer över röven min i dagens läge, fan..
Jag och Ida partajade en del i så kallade spikbodarna, på bänken ser ni Olle som har lämnat Sverige för ett helt år i USA, snyfft. Rock tema var det också ser det ut som.
Åkte till Ytterhogdal med ida i några dagar, åkte till ås och bodde hos Ida helahelahela tiden var med Ida helahelahela tiden.
Åkte till Bydalen och var med Emil och fismoa
Det blev lite varmare och jag var mycket med ida och emma
Balen och studenten kom och Emma skulle avsluta sitt sista år på skolan. Nicklas och Emma va så fin så.
Var en del med dassa fina tjejer
Åkte till Turkiet med mamma i en hel underbar vecka, Emil var också där så vi umgicks lite
Yran kom och jag var med denna finna människa varjevarje dag
Åkte till Göteborg med fin Märta och kände oss som turister, det va vi ju också.
Var på kräftskiva hos Ida med Sara och Tobias
Fyllde 17 och skolan började igen.
Nu får det räcka... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0