det finaste jag sett

Detta kan vara det finaste jag sett, så fina tjejer. För ungefär en månad sen kom min mamma och talade om för mig att min morbror hade åkt in på sjukhus, just då visste vi ingenting efter några dagar hade han tagit sitt mod och ringa min mamma och berätta att han fått ett samtal om att han hade en knöl i magen som troligen var cancer, en vecka gick jag och sa ingenting, tänkte ingenting och visste ingenting efter veckors väntan fick han svar om att de sett fel och detta var ingenting farligt, lättnaden som släppte från min kropp var så fantastisk även fast jag inte berättat vad som hänt till någon förutom familjen där vi inte heller visste va man skulle säga. För Julia gick det inte så bra som det gjorde för min morbror och det är så fruktansvärt, så ung. Jag kan inte tänka min hur hemskt det som hänt är för dessa tjejer och för familjen men dom gör ett sånt jäkla fint jobb!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0