23/09-11

Jag vet inte men något gör mig seg. Jag har varit på världens ostabilaste humör senaste veckan men också veckorna. Jag mår dåligt och orkar ingenting. Jag gör massa roliga saker men är endån så otroligt nere. Jag orkar ingenting och allt känns dåligt.
Idag fick vi tillbaka våra matte prov och inte nog med att allt annat är annat än bra så får jag ett betyg som inte duger till någonting eller ja jag fick inget betyg alls. Jag får panik och bara på några sekunder kan jag brista till tårar. Jag avskyr att vara så här, jag vill inte vara såhär det tär på en.
För att endå kunna unna sig någonting ska jag hem till Märta ikväll och ha spa kväll med några tjejer, vi får hoppas att dom får mig på bättre tankar annars vet jag inte vad.

Kommentarer
Postat av: jonna

fortsätt kämpa, du klarar det!

2011-09-24 @ 14:04:01
URL: http://jonnahagglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0