tecken

Jag lever, jag jobbar.
Jag har fullt upp på dagarna av arbete och efter det lägger jag mig och är döende eller så är jag men fina vänner, så jag har alltså inte mycket tid. Om sju dagar slutar jag jobbet och då har jag förhoppningsvis mer tid.
Jag gråter för att way out west biljetterna har tagit slut, det har vart som en lite hemlis att jag och Märta drar till göteborg den 10 augusti för att gå på way out west men nu är biljetterna slut och vi håller tummarna för att dom slämmer nya, vi har ju som redan boenda och resa bokat och klart, annars blir det sol och bad i havet och en massa shopping det låter ju dock inge fel det heller.
Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0